Temos Žymėti visasAtžymėti visus

Kaip mus rasti?

LIETUVOS RESPUBLIKOS AMBASADA GRUZIJOJE (SAKARTVELE)

Adresas: Krtsanisi 29, Tbilisi GE-0114, GEORGIA

plačiau »

Tel. +995 32 2 912 933; for appointments and consular issues call: +995 32 291 60 56
El. paštas
Naujienos Spausdinti RSS

Lietuvos Respublikos ambasada Gruzijoje (Sakartvele) skelbia atranką į raštvedžio (-ės) pareigas

Sukurta 2019.07.31 / Atnaujinta 2019.07.31 11:18

Atrankos į raštvedžio (-ės) pareigas dalyviams keliami šie reikalavimai:

  • turėti aukštąjį koleginį arba aukštąjį universitetinį ar jam prilygintą išsilavinimą;
  • mokėti anglų kalbą – ne žemesniu kaip įgudusio vartotojo lygmens C1 lygiu, rusų kalbą – ne žemesniu kaip įgudusio vartotojo lygmens B2 lygiu;
  • mokėti dirbti kompiuteriu (MS Office programiniu paketu);
  • išmanyti raštvedybos, dokumentų tvarkymo ir apskaitos, teisės aktų rengimo, kalbos kultūros taisykles;
  • gebėti planuoti, organizuoti savo veiklą, analitiškai vertinti ir sisteminti informaciją;
  • sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;
  • būti susipažinus su teisės aktais ir tarptautiniais susitarimais, reglamentuojančiais konsulinę veiklą;
  • atitikti Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus išduodant leidimą dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija žymima slaptumo žyma „Konfidencialiai“.

Pagrindinės raštvedžio (-ės) funkcijos:

  • pagal kompetenciją prisideda prie konsulinių funkcijų vykdymo, vadovaujantis Konsulinio statuto 14-42 straipsnių nuostatomis;
  • teikia informaciją interesantams konsuliniais klausimais, rengia konsulinę informacinę medžiagą, pagal kompetenciją rengia atsakymus į paklausimus;
  • atsiliepia telefonu, administruoja skambučius;
  • priima lankytojus, konsulinius dokumentus, tvarko konsulinę korespondenciją;
  • rengia konsulinius dokumentus, dokumentų projektus;
  • pagal kompetenciją palaiko ryšius su kitomis institucijomis konsuliniais klausimais;
  • atlieka konsulinių dokumentų vertimus raštu;
  • formuoja konsulinių dokumentų bylas, rengia dokumentacijos planą ir tvarko archyvą;
  • pagal kompetenciją palaiko  ryšius su lietuvių bendruomene;
  • ruošia konsulinius dokumentus siųsti diplomatiniu paštu ir/ar diplomatiniu kroviniu, tvarko diplomatiniu paštu ir/ar diplomatiniu kroviniu gautus konsulinius dokumentus;
  • vykdo kitus ambasados vadovo nenuolatinio pobūdžio tarnybinius pavedimus.

Su darbuotoju bus sudaroma terminuota darbo sutartis.

Pretendentai, atitinkantys pareigybei keliamus reikalavimus ir norintys dalyvauti atrankoje, iki 2019 m. rugpjūčio 22 d. įskaitytinai elektroniniu paštu [email protected] turi pateikti gyvenimo aprašymą lietuvių kalba ir motyvacinį laišką. Atrinkti kandidatai bus pakviesti į pokalbį Lietuvos Respublikos ambasados Tbilisyje patalpose.

Papildoma informacija teikiama elektroniniu paštu [email protected]

Naujienlaiškio prenumerata