*alt_site_homepage_image*
lt
en ge

Naujienos

RSS

LIETUVOS RESPUBLIKOS AMBASADA SAKARTVELE SKELBIA ATRANKĄ UŽIMTI SEKRETORIAUS (-ĖS) PAREIGYBĘ

Lietuvos Respublikos ambasada Sakartvele skelbia atranką užimti sekretoriaus (-ės) pareigybę.

Reikalavimai:

  1. turėti aukštąjį universitetinį ar jam prilygintą išsilavinimą;
  2. mokėti lietuvių kalbą ne žemesniu kaip įgudusio vartotojo lygmens C1 lygiu, kartvelų kalbą – ne žemesniu kaip įgudusio vartotojo lygmens C2 lygiu, anglų kalbą – ne žemesniu kaip įgudusio vartotojo lygmens C1 lygiu ir rusų kalbą – ne žemesniu kaip įgudusio vartotojo lygmens C1 lygiu;
  3. mokėti dirbti kompiuteriu (MS Office programiniu paketu);
  4. išmanyti raštvedybos, dokumentų tvarkymo, teisės aktų rengimo, kalbos kultūros taisykles;
  5. gebėti planuoti, organizuoti savo veiklą, analitiškai vertinti ir sisteminti informaciją;
  6. sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;
  7. nekelti abejonių dėl asmens patikimumo.

Pagrindinės sekretoriaus (-ės) funkcijos:

  1. padeda ambasados vadovui ar priskirtam darbuotojui;
  2. atsiliepia telefonu, administruoja ambasados skambučius;
  3. teikia bendrojo pobūdžio informaciją interesantams telefonu, pagal kompetenciją rengia atsakymus į paklausimus;
  4. pagal kompetenciją susirašinėja su užsienio valstybių diplomatinėmis atstovybėmis ir kitomis institucijomis, įstaigomis, organizacijomis;
  5. registruoja gaunamą ir siunčiamą korespondenciją, kopijuoja ir siunčia dokumentus, tvarko protokolinę korespondenciją ir vykdo kitas dokumentų valdymo funkcijas;
  6. pagal kompetenciją rengia raštus, lydraščius, notas ir kitus dokumentus ar jų projektus;
  7. formuoja ambasados dokumentų bylas, rengia dokumentacijos planą;
  8. platina Lietuvos Respublikos institucijų, įstaigų, įmonių pateiktą informaciją;
  9. atlieka vertimus žodžiu ir raštu;
  10. sudaro ir nuolat pildo ambasados kontaktinių asmenų sąrašą;
  11. prisideda prie susitikimų, renginių, priėmimų, vizitų organizavimo ir aptarnavimo;
  12. vykdo kitus ambasados vadovo nenuolatinio pobūdžio tarnybinius pavedimus.

Privalumas - administracinio, žurnalistinio, ekonominio darbo patirtis ir kitų užsienio kalbų mokėjimas.

Su darbuotoju bus sudaroma terminuota darbo sutartis. Pareiginė alga nuo 1053 eurų (iki mokesčių).

Pretendentai, atitinkantys pareigybei keliamus reikalavimus ir norintys dalyvauti atrankoje, iki 2024 m. spalio 15 d. 17.00 val. (Tbilisio laiku) elektroniniu paštu amb.ge@urm.lt, turi pateikti gyvenimo aprašymą lietuvių arba anglų kalba ir laisvos formos motyvacinį laišką. Pokalbiai su atrinktais kandidatais planuojami 2024 m. spalio 17 d. Lietuvos Respublikos ambasados Sakartvele patalpose.

Papildoma informacija teikiama elektroniniu paštu amb.ge@urm.lt